God service, god produktinformasjon og oversiktelig nettbutikk. Det er viktigst for kundene i Wee.no sin omfattende kundeundersøkelse.
- Kundeservice er selvfølgelig veldig viktig for oss, spesielt med tanke på at vi selger via en nettbutikk. Da er det viktig at kundene føler de kan ta kontakt med oss om de lurer på noe, og at de får god behandling, sier daglig leder for Wee.no, Rune Wee.
Og fokuset virker det som han har lyktes med – mindre enn 5 % av de spurte i undersøkelsen oppgir ”Bedre service” som et viktig forbedringspunkt for Wee.
På andreplass over hva som er viktigst når man handler på nett, kommer ”God produktinformasjon og gode produktbilder”. Dette er noe det skal jobbes mer med i tiden som kommer.
- Det er vesentlig å kunne se produktet før man kjøper over nett, spesielt om det er litt dyrere produkter. Presentasjon av produkter står høyt på prioriteringslisten, og vi har blant annet øket produksjonen av videosnutter da vi ser at dette har interesse, sier Rune.
Fornøyde kunder
Undersøkelsen viser at hele 81 prosent av de spurte sier seg fornøyde eller meget fornøyde med sine kjøp fra
Wee.no, og kun tre prosent svarer at de har ting å utsette på handelen. Over 75 prosent mener at de får mye for pengene når de handler på Wee.no. Noe overraskende er det at kun 35 prosent av deltakerne følger Wee.no sin
Facebook-side ”Wee Trading”, hvor de fleste av tilbudene og nye produktene blir postet.
Rune er godt fornøyd med svarene som har kommet inn, men ser også forbedringspotensial i de mange tilbakemeldingene undersøkelsen har gitt.
– Det var mange positive svar, noe som selvfølgelig er godt å lese. Samtidig er ikke alle 100 prosent fornøyde hver gang, og det må vi lytte til og lære av. Vi kan alltid bli bedre på det vi gjør, avslutter daglig leder Rune Wee.
Undersøkelsen fikk over 800 svar fra kunder i hele landet. En vinner av gavekortet på kr. 2500 er trukket: Han heter Arne Leren og kommer fra Kristiansund. Gratulerer!